دژاگه،سورپرایز تیم ملی در اولسان >
 
بزرگترین سایت تفریحی
 
 

دژاگه،سورپرایز تیم ملی در اولسان

سرمربی تیم ملی از فدراسیون و اشکان دژاگه خواسته که موضوع را مسکوت نگه دارند تا از این بازیکن به عنوان سورپرایز در اولسان کره جنوبی رونمایی کند

وقتی سایت ترانسفر مارکت انگلیس در گزارشی به وضعیت اشکان دژاگه در تیم فولام پرداخت و اعلام کرد که آسیب‌دیدگی این بازیکن ۳٫۵میلیون یورویی آ‌خر ماه مه (۱۰ خردادماه) به پایان می‌رسید، هیچ کس در ایران فکرش را نکرد که آیا اشکان به تیم ملی و بازی‌های حساسش می‌رسد یا نه؟!

اشکان دژاگه حالا که ۱۱ روز هم از تاریخ مورد نظر گذشته است، رسانه‌های داخلی از پایان مصدومیت این بازیکن خبر می‌دهند و حتی سایت‌های خبری به نقل از صفحه او در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشتند: «آماده بازگشت به میادین هستم.» این موضوع در روزهای حساس تیم ملی در مقدماتی جام جهانی برجسته نشده و همه چیز تحت‌الشعاع بازی با قطر و لبنان قرار گرفته است.
در حالی که همه نگاه‌ها به بازی امروز تیم ملی مقابل لبنان است، برخی منابع نزدیک به کادر فنی تیم ملی، صحبت‌هایی درباره دعوت شدن او به اردوی تیم ملی را مطرح می‌کنند. ظاهرا اشکان طبق برنامه کادر فنی تیم ملی در حال آماده شدن است و احتمالا با تشخیص کارلوس کروش، از اروپا راهی کره جنوبی می‌شود تا در آخرین بازی مرحله مقدماتی در جمع ملی‌پوشان قرار بگیرد.

اشکان دژاگه
 گفته می‌شود که سرمربی تیم ملی از فدراسیون و اشکان دژاگه خواسته که موضوع را مسکوت نگه دارند تا از این بازیکن به عنوان سورپرایز در اولسان کره جنوبی رونمایی کند و کره‌ای‌ها در جریان بازی کردن این بازیکن قرار نگیرند. در اینکه اشکان دژاگه دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته و ۱۰ روز از پایان مصدومیت او گذشته تردیدی وجود ندارد. حتی می‌توان حدس زد که او پس از تایید پزشکان، تمرین‌های خود را هم آغاز کرده ولی به خاطر آسیب‌دیدگی شدیدی که داشته، به بازی قطر و لبنان نمی‌رسیده چون به لحاظ بدنی و آمادگی جسمانی مدتی به دور از تمرین‌ها بوده است. حالا اینکه تصور کنیم او ۲۸خرداد – یعنی ۱۸ روز پس از پایان مصدومیت – در کره جنوبی برای تیم ملی به میدان برود دور از ذهن نیست.
اشکان دژاگه پس از جراحی پایش در مصاحبه‌هایی که انجام داد، به صراحت اعلام کرد که ای کاش می‌توانست در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشد و در راه جام جهانی به تیم ملی کمک کند. به هرحال او از آلمان به ایران آمده و بزرگترین هدفش بازی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است. به همین دلیل او با تلاش و کوشش بیشتر می‌خواهد تا خودش را به آخرین و حساس‌ترین مسابقه تیم ملی که در اولسان کره جنوبی برگزار می‌شود برساند.
اینکه او پیغام فرستاده که آماده بازگشت به میادین است، یعنی می‌خواهد تیم ملی را در مقدماتی جام جهانی همراهی کند چراکه لیگ‌های اروپایی تعطیل است و باشگاه فولام تعطیلات بین فصل را می گذراند. با این معادلات، اعلام آمادگی او برای بازگشت به میادین شاید «کد» اشکان دژاگه به تیم ملی است.
دژاگه چند ماه پیش، در پیروزی ۲-۳ فولام مقابل کوئیزپارک رنجرز در برخورد با تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین دچار آسیب‌دیدگی شد و لیگامنت قوزک پایش را به تیغ جراحان سپرد. خبر بازگشت اشکان اگر با پیروزی تیم ملی مقابل لبنان همراه شود، امیدهای ایران را برای رسیدن به جام جهانی را پررنگ‌تر از قبل خواهد کرد..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 1686
بازدید کل : 131553
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1